جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

شخصيت شناسي علمي با توجه به فصل تولدتان

مرجع مطالب و عكس عاي عاشقانه

شخصيت شناسي علمي با توجه به فصل تولدتان

متولدان بهارمتولدين بهار در گفتن سن خود به ديگران راحت ترند زيرا لازم نيست مانند نيمه دومي ها توضيح بدهند كه هنوز به آن سن نرسيده اند و كوچك تر از آني هستند كه به نظر مي آيند.اين افراد در همه امور تعادل را رعايت كنند و از گرماي تابستان وسرماي زمستان فراري اند. انرژي زيادي دارند و داراي شغل هايي در رابطه با روانشناسي هستند. دوست ندارند به تنهايي كاري را شروع كنندو از تك گرايي متنفرند. بسيار مثبت انديش و خيال پرداز هستند.متولدان بهار تنبل تر از ديگران هستند .بهاري ها بيشتر از متولدان ماه هاي ديگر دچار بي اشتهايي عصبي مي شوند و البته احتمال كم تحركي متولدان اين فصل هم زياد است.
_تابستاني هامتولدين فصل تابستان به اين دليل كه اواخر بارداري مادرشان با اين فصل همراه بوده و خودشان نيز در اين فصل به دنيا مي آيند ، هواي خوب و نور كافي دريافت مي كنند و اين يك نكته مثبت براي اين افراد است اما چون در فصل تابستان فصل ، آلودگي هاي ميكروبي و گوارشي بسيار است ، خطر ابتلا به اين بيماري ها متولدين اين ماه را تهديد مي كند.متولدين تابستان به دليل اينكه در ابتداي تولد در معرض نور و آفتاب زياد قرار مي گيرند و سيستم عصبي شان در اين شرايط تكميل شده  ، به گرما عادت مي كنند و به همين علت در آينده با فصل هاي سرد مشكل خواهند داشت و بيشتر به افسردگي فصلي در پاييز و زمستان دچار مي شوند.تابستاني هااستخوان بندي بهتري نسبت به متولدين ساير فصل ها دارند و اغلب قد بلندي دارند.تابستاني ها افرادي مهربان ورئوف و بسيار پر جنب و جوش و داراي انرژي پايان ناپذير هستند. تفريحات آبي را بسيار دوست دارند . در فصل سرما نيز خوردن هندوانه را دوست دارند.اگر مي خواهيد با هديه اي آنها را خوشحال كنيد بايد به فكر ايده اي ناب باشيد چيزي كه تابه حال هديه نگرفته باشد. تحقيقات نشان داده كه تيرماهي ها بيشتر در گروه روساي شركت ها جا مي گيرند و همچنين چهره ي زيباتري نسبت به ساير فصل ها دارند.
_پاييزي ها متولدين پاييز به اين دليل كه تا 6 ماه اول زندگي با شرايط سخت هماهنگ مي شوند ، مقاوم تر از متولدان ديگر فصل ها هستند و در بزرگسالي آدم هاي شادتري هستند و كمتر دچار افسردگي مي شوند.متولدان پاييز اولين دوره نيمه دومي ها هستند و در كلاس از باقي دوستانشان بزرگترند به همين دليل اعتماد به نفس بيشتري دارند و اغلب در فعاليت هاي گروهي سرگروه بچه هاي ديگر مي باشند اما ممكن است متولدان اين ماه به دليل بي انگيزگي ناشي از اختلاف سني با ديگران دچار افت درسي شوند. از نظر طول عمرنيز متولدان پاييز بعد از تابستاني ها بيشترين طول عمر را دارند.عاشق خوردن چايي وقهوه هستند و تنهايي را دوست دارند در تنهايي به خيال پردازي درباره آينده مي پردازند .داراي شخصيت بي شيله پيله اي هستند وحس ششم قوي اي دارند و سريع پايان يك ماجرا را حدس مي زنند. اگر چيزي را بخواهند براي به دست اوردن آن همه تلاششان را مي كنند. هديه هاي ساده وكوچك آنها را خيلي خوشحال مي كند.
_زمستاني هامتولدان زمستان، استعدادهاي تحصيلي كمتري از خودشان بروز مي دهند و درآمد كمتري در آينده خواهند داشت.سردي زمستان به آنها شخصيتي سخت گير داده اما قلب لطيفي دارند . آنها به خوردني و نوشيدني هاي گرم و لباسهاي زمستاني علاقه دارند . هديه هاي خيلي فكر شده و خاص را دوست دارند. به ميوه هاي سيب ،انار وكيوي علاقه دارند .زمستاني ها رشد حركتي سريع تري دارند براي همين هوش بالاتري نسبت به ساير فصل ها دارند.زمستاني ها اغلب درونگرا هستند و هر كسي را وارد دايره ي اطرافيانشان نمي كنند

شخصیت شناسی از روی چهره افراد

چهره خوانی و شناخت شخصیت

چهره خوانی : چهره خوانی به این معـنا است که شما فقط با با نگاه کردن به صورت اشخاص پی بـه خصوصیات اخلاقی و شخصیتی او ببرید.

چهره خوانی توسط مردم در اعصار مختلف انجام شده است و شناختن شخصیت افراد تنها از روی خصوصیات ظاهری ، صورت آنها مساله بسیار جالبی است، نکات ظریف و دقیق و پیچیدگی های بسیاری در علـم چـهـره خـوانـی وجـود دارد ولی من در اینجا به بیان نکات اصلی تر و مهمتر آن بسنده می کنم.

بشر در طول قرون متمادی سعی نموده تا با پیوند زدن خصـیصـه هـای صـورت افـراد بـه ویژگیهای شخصیتی، متوجه افکار و درون دیگران شود ، با گـذشـت سـالها علم چهره شناسی نیز گسترش یافته و به شاخه های مختلف تقسیم می شود.

 

نمونه هایی از علوم چهره خوانی عبارتند از : متوپوسکپی : علم پی بردن به درون آدمی از روی خطوط روی پیشانی ؛ فرنولوژی : علم جمجمه خوانی و مطالعه طرز تشکیل جمجمه ؛ فیزیـوگـنومی یا عـلم چـهره شـنـاسی ، موضوعی است که به آن خواهیم پرداخت ؛ این علم به ما می آموزد که چگونه از روی صورت و چهره افراد پی به شخصیت آنها ببریم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.